Gta San Andreas Left 4 Theft (Zombi Modu)


Mod zombi ile başlar ve zombiler ile sona erecek . Bu makalede,serbest modunda son sözünde hakkında bazı bilgiler vereceğiz .

Her şeyden önce , evet ben ayson birkaç yavaşlama olmuştur . Ama bazı insanlar sadece bu mod üzerinde çalışmak için programlanmış robot çeşit olduğumu düşünüyorum görünüyor . Ben herkes için yapmıyorum , ben boş zamanlarımda bunu ve benim kendi eğlenmek için bunu .

Neyse , ben sizemodsonsöz hakkında bir şeyler söylemek istedim . Büyük finali . Nihai misyonları hizip misyonu olmalı ve birbirleri ile bazı paralel olacaktır . Benordu hizip veeşkıya hizip için biri için son bir misyonu bahsediyorum . Oyuncumisyonlar tamamlandıktan sonra , başka bir nihai misyon hem de gruplar içinaynı olacak kilidi olacaktır .

Banaparalel biraz anlatalım . Her iki misyonları iki hizbinana üsleri içerecektir . Eşkıya tarafında kendi ana üssü savunma ile arasında başlayacak . Bu "nesnel " tamamlandıktan sonraoyuncu saldırmak içinordusununana üssü başkanlık edecek . Ordu tarafıeşkıyaana üssü saldıran bir başlayacaktır . Bu yapıldıktan sonraoyuncu onu savunmak içinordununana üssü başkanlık edecek . Okuduğunuz gibi , hem misyonlarhaydutlarınana üssü başlar veordununana üssü sona . Şimdigerçek nihai göreve geçelim .

OYUN DOSYASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.
Not:Dosyayı Bc.vc reklamından sonra indirebilirsiniz.

Lütfen Kırık Linkleri Bildiriniz

0 yorum: